Ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί είναι ότι στη δίκη παρέστη και δικηγόρος εκπρόσωπος του Ομίλου Attica, ο οποίος υποστήριξε ότι δεν πρέπει να γίνει δεκτή από το δικαστήριο η συμφωνία.
Ο εκπρόσωπος του ομίλου Attica, όπως αναφέρουν στελέχη του Ομίλου, παρέστη, γιατί η εταιρεία έχει έννομο συμφέρον, στο πλαίσιο της διαμόρφωσης όρων υγιούς ανταγωνισμού. Θεωρούν ότι η συμφωνία των πιστωτών, έτσι όπως περιγράφεται σε συνδυασμό και με το σχέδιο εξυγίανσης, δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού της ΝΕΛ προς τις άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Οι σχέσεις των δύο εταιρειών εντάθηκαν, μετά και την ανακοίνωση του Ομίλου Grimaldi, ότι θα συνεργασθεί εμπορικά με την ΝΕΛ στην Αδριατική. Κληθείς μάλιστα να σχολιάσει τη συγκεκριμένη συμφωνία, ο πρόεδρος του Ομίλου Attica Group, Πέτρος Βέττας, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Ομοιος ομοίω αεί πελάζει!».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΝΕΛ, τα δύο προηγούμενα χρόνια, στο πλαίσιο μίας επεκτατικής πολιτικής, δρομολόγησε πλοία σε γραμμές που ήταν ισχυρή η παρουσία της Blue Star Ferries, όπως στα Δωδεκάνησα, για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και μετά τα απέσυρε. Φέτος, βέβαια, και η Blue Star Ferries «απάντησε» με τη δρομολόγηση του Blue Star Patmos στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη.
Αντίστοιχα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ, Γιάννης Αβραντίνης, σχολιάζοντας την παρουσία της Attica Group στο δικαστήριο, σημείωσε ότι αυτό δεν έχει ξαναγίνει και πρόσθεσε ότι η Blue Star Ferries και η Attica Group κακώς συμμετέχουν σε διαγωνισμούς, αφού έχουν μετοχική σχέση, μέσω της μητρικής τους, MIG, σε ειδησεογραφικά site, δημοσιεύματα του οποίου επικαλέσθηκε ο δικηγόρος της Attica Group στο δικαστήριο.