Εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, ενημέρωσαν τον κ. Βουνάτσο για την συμμετοχή τους στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Κατασκευής Εκπαιδευτικού Δορυφόρου τύπου Cansat, που διεξάγεται από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (European Space Agency - E.S.A.), με την κατασκευή εκπαιδευτικού μοντέλου δορυφόρου, που θα εκτοξευθεί σε ύψος ενός χιλιομέτρου από την πυραυλική βάση N.A.R.O.M. της Νορβηγίας, τον Ιούνιο. Αποστολή της ομάδας του 3ου Λυκείου Μυτιλήνης είναι ο δορυφόρος κατά την κάθοδο του να καταγράψει και να εκπέμψει τιμές πίεσης, θερμοκρασίας και θέσης μέσω GPS, που θα αναλυθούν από την ομάδα, καθώς και η κατασκευή ενός ηλιακού παρατηρητηρίου που θα προσανατολιστεί προς τον ήλιο και θα μετρήσει την απόσταση γης – ήλιου και θα καταγράψει το ηλιακό φάσμα. Η ομάδα του 3ου Λυκείου Μυτιλήνης, μετέχει για τρίτη φορά στον διαγωνισμό Cansat. Τις προηγούμενες φορές είχε διακριθεί κατακτώντας την 3η & 4η θέση, ενώ σημαντική συνεισφορά στις προηγούμενες συμμετοχές του σχολείου είχε ο Δήμος Λέσβου, που μετά από πρόταση του Δημάρχου και ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, είχε χρηματοδοτήσει μέρος των εξόδων της αποστολής, με το ποσό των 3.500 Ευρώ. Οι κ. Καπιωτάς και Κοντέλλης, καθώς και οι μαθητές ευχαρίστησαν τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο για την έμπρακτη συμπαράσταση, ενημέρωσαν για την πορεία των εργασιών της φετινής συμμετοχής και ζήτησαν την εκ νέου στήριξη της προσπάθειάς τους.
Ο Δήμαρχος με τη σειρά του, προσφέροντας αναμνηστικά δώρα – βιβλία, συνεχάρη όλη την ομάδα, ευχήθηκε από καρδιάς και πάλι καλή επιτυχία νέας διάκρισης και δεσμεύθηκε να εισάγει στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου αίτημα για συμπλήρωση της χρηματοδότησης της μετάβασής τους στη Νορβηγία, γιατί – όπως τόνισε – τιμούν, όχι μόνο το Νησί μας, αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα. Επεσήμανε ακόμη, ότι ο Δήμος Λέσβου πρέπει να συνεχίσει να στέκεται αρωγός στην πολύ σημαντική αυτή προσπάθεια τους, παρά την οικονομική του καχεξία και πρέπει και άλλοι Κοινωνικοί και Διοικητικοί Οργανισμοί του νησιού μας να βοηθήσουν έμπρακτα για την συνολική κάλυψη των απαιτούμενων εξόδων της εξαίρετης εκπαιδευτικής αυτής προσπάθειας.