Το θέμα βασίζεται σε κείμενο του καθηγητή Αρχαιολογίας, Βασίλη Λαμπρινουδάκη «Εμείς και οι αρχαίοι χώροι θέασης και ακρόασης», ενώ ζητάται από τους μαθητές να γράψουν μια ομιλία με θέμα «Προστασία και αξιοποίηση της πολιτισμικής μας κληρονομιάς», όπου θα εκθέτουν τις απόψεις τους σχετικά α) με τους λόγους για τους οποίους πρέπει το ευρύ κοινό να πλησιάσει και να γνωρίσει τους χώρους και τα μνημεία της πολιτισμικής μας κληρονομιάς και β) τις δραστηριότητες με τις οποίες οι πολίτες και ειδικότερα οι νέοι θα εξοικειωθούν με αυτά.
Για να το διαβάσετε ολόκληρο πατήστε εδώ.
Το θέμα χαρακτηρίζεται αναμενόμενο, λόγω και της σημερινής Παγκόσμιας Ημέρας Μουσείων. «Το θέμα ήταν αναμενόμενο και σχετικά βατό. Το διαγώνισμα δεν ήταν στην τυπική του μορφή καθώς στο ερώτημα Β1 δεν αφορούσε, όπως συνήθως, την ανάπτυξη του θέματος, αλλά το σωστό – λάθος. Αυτή η αλλαγή ήταν μια μάλλον ευχάριστη έκπληξη για τους μαθητές. Αντίθετα, το ερώτημα για τα συνώνυμα – αντώνυμα ήταν μιας κάποιας δυσκολίας» σχολίασε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ η φιλόλογος Ρόη Φλωροπούλου.
Οι εξετάσεις θα ολοκληρωθούν την Τρίτη 2 Ιουνίου, με το μάθημα επιλογής των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας.
Οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων θα πραγματοποιηθούν στο διάστημα 17 έως και 24 Ιουνίου. Η Υγειονομική Εξέταση και Πρακτική Δοκιμασία των υποψηφίων για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) θα διεξαχθεί από 15 Ιουνίου ως και 26 Ιουνίου. Τέλος, οι επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ θα αρχίσουν την Τρίτη 9 Ιουνίου.