«Η δουλειά του barista είναι να αναδείξει τον καφέ»

  • Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012 01:01

Τα μυστικά του καφέ, καθώς και η σχέση πελάτη προσωπικού αλλά και ιδιοκτήτη-επιχειρηματία και προσωπικού συζητήθηκαν, χθες Τετάρτη απόγευμα στο σεμινάριο «Τα μυστικά του καφέ Νο 2» που πραγματοποιήθηκε στο Café-bar «ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ» και διοργάνωσε η εταιρία Εξοπλισμός Καταστημάτων «Τζιμής Π. Μαρινάτος Π.»

Προσκεκλημένος ομιλητής ήταν ο κορυφαίος barista Χρήστος Μανουσίδης, ο οποίος μοιράστηκε τα μυστικά του καφέ με επιχειρηματίες και barista μαγαζιών της Μυτιλήνης. Η ανταπόκριση στο σεμινάριο ήταν μεγάλη και η συζήτηση που έγινε γύρω από τη δουλειά ενός barista και συγκεκριμένα σε περίοδο οικονομικής κρίσης είχε την ανταπόκριση των παρευρισκόμενων.
«Η κρίση οδηγεί στην ανεργία και στο να γίνουν λιγότερα τα πολλά μαγαζιά εσίασης. Η ερώτηση που αφορά εμάς είναι η εξής: Ξέρουμε καλά τη δουλειά μας; Η απάντηση είναι πως εφτά στους δέκα δεν την ξέρουμε καλά. Δεν έχουμε διαβάσει κάποιο σχετικό βιβλίο, δεν έχουμε παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο, δεν έχουμε αποκτήσει γνώσεις. Η εμπειρία είναι σημαντικό κομμάτι, η γνώση όμως είναι εκείνη που θα τελειοποιήσει τη δουλειά μας», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μανουσίδης ξεκινώντας το σεμινάριο και δείχνοντας την πορεία που θα ακολουθήσει η συζήτηση.


Έμφαση δόθηκε όχι μόνο στην παρασκευή του καφέ, αλλά και στις εναλλακτικές που πρέπει να αναζητήσει κανείς για να εμπλουτίσει το μενού του, στην καθαριότητα, στη συνεργασία με τους υπόλοιπους συναδέλφους, αλλά και στη συμπεριφορά απέναντι στον πελάτη.
«Η δουλειά ενός barista είναι να αναδείξει τον καφέ. Μπορεί όμως εύκολα με ένα λάθος βήμα να τον καταστρέψει. Κάνοντας τις απαραίτητες ενέργειες μπορεί να έχει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα», τόνισε ο κ. Μανουσίδης ολοκληρώνοντας την ομιλία του.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

TRAVEL

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

ΟΜΟΡΦΙΑ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

AGORA

ΚΟΥΖΙΝΑ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ