Ημερίδα για το Γεωπάρκο Λέσβου και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού

  • Τετάρτη, 11 Ιουνίου 2014 19:41

Το Επιμελητήριο Λέσβου, η Ενωση Ξενοδόχων Λέσβου, και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου, σε συνεργασία με τον   Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΤΑΙΡΟ  και τη Marketing Greece, διοργανώνουν στη Μήθυμνα της Λέσβου, στις 20.6.14, ημερίδα με θέμα:  «Λέσβος – Γεωπάρκο Unesco – Ευαίσθητος Προορισμός (ΕΥ.ΠΡΟ.) – Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού και Αναγνωρισιμότητά τους».

Η ημερίδα θα διεξαχθεί σε δυο ενότητες, με επιμέρους θέματα:

α) Ανάδειξη, Διαφήμιση Προβολή της Λέσβου – Γεωπάρκου της Unesco και των εναλλακτικών της μορφών Τουρισμού     και

β) Νησιωτικότητα, Επιχειρηματικότητα, μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ΕΥ.ΠΡΟ..

Αναλυτικότερα (και ενδεικτικά), θα γίνει αναφορά στα παρακάτω:

  • Αρχή της Αναλογικότητας / Αρχή του Ελληνικού και Κοινοτικού Δικαίου – Εισφορές, πρόστιμα, επιβαρύνσεις. Συγγενικά Δικαιώματα – Συντελεστές βαρύτητας / Πολλαπλασιαστικοί Συντελεστές – Βιωσιμότητα.
  • Destination Manager - Task Force
  • Ενίσχυση Αποσχόλησης / Εισοδημάτων / Βελτίωση ποιότητας Ζωής
  • Υποδομές γενικές / ειδικές εναλλακτικών μορφών Τουρισμού – Συγκοινωνίες – Υδατοδρόμια  - Πύλες εισόδου – Αυτοδιοίκηση / πιστοποίηση προορισμών – αξιολόγηση έργων / δράσεων. 
  • ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΠΡΑΣΙΝΟΣ/ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • Marketing – Branding
  • Αναπτυξιακό Ισοδύναμο – Ευαίσθητοι Προορισμοί – Πολύ Μικρές / Μικρές Επιχειρήσεις ετήσιας κι εποχικής λειτουργίας (εντός / εκτός αστικού κέντρου / εκτός σχεδίου Πόλης).
  • ΦΠΑ / Φόροι / Ανταγωνιστικότητα / Κρίσιμα μεγέθη επιχειρήσεων και προορισμών.
  • Επιμήκυνση Τουριστικής Περιόδου και Φέρουσα Ικανότητα φυσικών / ανθρωπογενών συστημάτων – Κίνητρα.
  • Αξιολόγηση / Follow up / Ολικό Ισοζύγιο -  Ρευστότητα / Συστημικές Τράπεζες / Χαμηλότοκα δάνεια Πολύ Μικρών / Μικρών επιχειρήσεων.
  • Αναπτυξιακοί νόμοι – Κοινοτικά προγράμματα , ΠΕΠ ΕΣΠΑ κ.λ.π.
  • TIMING νομοθετικής πρωτοβουλίας, (πλαισίων, τιμολογίων, χαρατσιών κλπ), προγραμμάτων έργων, υποδομών, δράσεων κλπ   
  • Εξυγίανση Αγοράς, Παραπλανητική διαφήμιση (έντυπη και ηλεκτρονική). Παράνομα καταλύματα – Παραξενοδοχία - ΄Αγρα πελατών κι άλλες άνομες πρακτικές.
  • Λειτουργία ΠΥΤ και Δ/νσεων Τουρισμού Εξωτερικού – Bonus. Ομογένεια και Εμπορικοί / Τουριστικοί Ακόλουθοι.
  • Ειδικά θέματα: Υδροδότηση κολυμβητικών δεξαμενών με θαλασσινό νερό. Roof Gardens εντός οικισμών. ΄Εκπτωση δαπανών απ’ το φορολογητέο εισόδημα επιχειρήσεων για εκδηλώσεις εκτός της έδρας τους (ΠΟΛ 1036/21.3.06, Ν.3427/ 27.12.05), e-Visa, Κτηματολόγιο, Χωροταξικό Γ.Π.Σ., Αντικαπνιστικός Νόμος / Ο ρυπαίνων πληρώνει . Πολιτισμός και Περιβάλλον «κοστίζουν» - Επιμερισμός του κόστους τους – Επέκταση Εθνικού Πιλοτικού σχεδίου – Αναβάθμιση Μουσείων και Αρχαιολογικών χώρων.
  • Άμεση τροποποίηση περίπτωσης γ΄ παρ.2, άρθρο 7 του Ν. 3259/04, προς άρση ακραίων κι άλογων αδικιών κι όχι μόνο.
  • Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών / προϊόντων – Κατά κεφαλή τουριστική δαπάνη – Value For Money.
  • Γραφειοκρατία (Κ.Ε.Π.) – Δημόσια Διοίκηση / Συναρμοδιότητες – Δημόσιο Λογιστικό
  • Εκλογίκευση / Απλούστευση / Κωδικοποίηση Νομοθεσίας (όχι στη μαζική παραγωγή Νομοθ. Πλαισίων κι ερμηνευτικών εγκυκλίων με υποστελεχωμένες / υποενημερωμένες Υπηρεσίες - Εξορθολογισμός Τιμολογίων Δημοσίου, ΔΕΚΟ, ΟΤΑ, Τραπεζών, Αμοιβών Τρίτων, Υπέρ Τρίτων Επιβαρύνσεων - Ειδικά (χειμερινά) Τιμολόγια.
  • Ρήτρα ίσης μεταχείρισης αμφίδρομης ισχύος, μεταξύ Δημοσίου κι Ιδιωτικού Τομέα σ’ όλα και σε υποχρεώσεις / δικαιώματα.
  • Εκπροσώπηση και με συλλογική συμμετοχή των Προορισμών / Περιφερειών στις Αποφάσεις / Σχεδιασμούς της Πολιτείας – πραγματική οικονομία - Ουσιαστική διαβούλευση και συνεργασία – Το «κέντρο ν’ αφουγκράζεται την Περιφέρεια».
  • Ανεξάρτητες Αρχές και Περιφέρεια.
  • Κατάρτιση κ.ά.

Στην ημερίδα θα παρευρεθούν και θα μιλήσουν οι κ. κ. Αλέξανδρος Λαμνίδης Γεν. Δ/ντής  ΣΕΤΕ και Ιωσήφ Παρσαλής  Γεν. Δ/ντήςMarketing Greece, τόσο για το ρόλο και λόγο των ΣΕΤΕ και Marketing Greece, στην Ανάπτυξη, ΑΕΠ, Απασχόληση, Προβολή, Ποιότητα παρεχομένων υπηρεσιών, υποδομών / ανωδομών και προϊόντων , επιμήκυνση τουριστικής περιόδου / άμβλυνση εποχικότητας, αύξηση της κατά κεφαλήν τουριστικής δαπάνης κλπ, όσο και για την ανάδειξη / προβολή της Λέσβου στην Ιντερνετική πλατφόρμα DiscoverGreece .com, αξιοποιώντας τους φυσικούς κι ανθρωπογενείς πόρους κι αξίες του  νησιού, μ’ αναφορά στα Θρησκευτικά / Πολιτιστικά / Οικολογικά / Αθλητικά / Γαστρονομικά / Γεωτουριστικά κλπ αποθέματα και τις εναλλακτικές του μορφές (όπως π.χ. Bird Watching, Θαλάσσιο / Καταδυτικό / Ναυταθλητικό  / Αλιευτικό, Συνεδριακό, Κρουαζιέρα, Μοντελισμό κλπ, κλπ) για ενίσχυση της ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ μας διεθνώς, τονώνοντας συγχρόνως την Ανταγωνιστικότητά μας, με στόχο και σκοπό την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την αύξηση τόσο του αριθμού των επισκεπτών, όσο και της κατά κεφαλήν τουριστικής τους δαπάνης και της εξασφάλισης (απ’ την πλευρά μας) του  Value For Money.

Η  ως άνω εκδήλωση, συμπίπτει με τα εγκαίνια την ίδια μέρα 20.6.14 (20.00’) της 2ης Εμπορικής, Τουριστικής και Πολιτιστικής ΄Εκθεσης στη μαρίνα Μυτιλήνης, με τη συμμετοχή περισσότερων από 140 Φορέων κι Επιχειρήσεων από Ελλάδα και Τουρκία, καθώς και Ελληνοτουρκικό Forum την επομένη (21.6.14) το πρωί στο Επιμελητήριο Λέσβου, με συμμετέχοντες Εκθέτες / Επισκέπτες και αρμόδιους Φορείς για το ΕΜΠΟΡΙΟ – ΤΟΥΡΙΣΜΟ – ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, όπου θα λάβουν χώρα και Β2Β συναντήσεις Ελλήνων και Τούρκων.

Θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε στις προαναφερθείσες  εκδηλώσεις  μας ( Μήθυμνας και Μυτιλήνης) και θα είναι ιδιαίτερη τιμή για το ακριτικό μας νησί, να μας τιμήσετε με την παρουσία σας και να απευθύνετε χαιρετισμό.  Τέλος, παρακαλούμε να θέσετε υπό την αιγίδα σας την εκδήλωση, προσδίδοντας ιδιαίτερο κύρος στην πρωτοβουλία αυτή που θεωρούμε ότι θα είναι ιδιαίτερα σημαντική για την τουριστική ανάδειξη και προβολή της Λέσβου.

Η συμμετοχή όλων μας κρίνεται απαραίτητη, αποτελεσματικότερη άλλωστε της όποιας εκπροσώπησής μας…….

 

 

 

 

 

 

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

TRAVEL

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

ΟΜΟΡΦΙΑ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

AGORA

ΚΟΥΖΙΝΑ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ