Με την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών να μειώνεται δραματικά τον τελευταίο χρόνο και τα ενοίκια των κτιρίων να παραμένουν υψηλά, οι καταστηματάρχες είτε αναγκάζονται να κλείσουν τις επιχειρήσεις τους ή αναζητούν μικρότερους χώρους με χαμηλότερο ενοίκιο που θα είναι σε θέση να συντηρήσουν. Εκείνοι που αντέχουν ακόμα, ελπίζουν να πάρουν μια ανάσα στις θερινές εκπτώσεις που ξεκινούν στις 16 Ιουλίου, ενώ ήδη βλέπουν μια μικρή αύξηση στην κίνηση των πελατών τους, εξαιτίας των προσφορών που οι περισσότεροι έχουν ήδη εφαρμόσει. Μια βόλτα στην Ερμού, αντικατοπτρίζει στο σκληρό πρόσωπο της κρίσης στη Μυτιλήνη.
Ανάλογη είναι και η εικόνα στην προκυμαία καθώς τα ...τραπεζάκια έξω, δεν γεμίζουν πλέον όπως παλιά, ενώ μετά από ένα εξαιρετικά δύσκολο χειμώνα που έπληξε σε μεγάλο βαθμό τον καφέ και τη νυχτερινή διασκέδαση και έβαλε λουκέτο σε αρκετά μαγαζιά, κάποιες καινούργιες επιχειρηματικές προσπάθειες αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους.