Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους που δημοσιεύει σε έρευνα του το Mega, τα τα έξοδα της καμπάνιας για να κατέβει ένας πολίτης υποψήφιος στις εκλογές ξεκινούν από τα 5.000-7.000 ευρώ, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις τα κόστος εκτοξεύεται αναλόγως με τις προθέσεις του υποψηφίου.
Υπεύθυνοι επικοινωνίας σημειώνουν ότι πλέον η «μάχη» δίνεται κυρίως στο διαδίκτυο και όχι στους παραδοσιακούς μέχρι σήμερα χώρους αντιπαράθεσης.
«Το Facebook και τα social media θέλουν προσοχή. Δεν μπορεί να τα διαχειριστεί ο οποιοσδήποτε γιατί θα εκτεθεί», σημειώνουν μεταξύ άλλων.
Πέραν όμως από τη διαχείριση της «εικόνας» από τις εταιρείες επικοινωνίας, υπάρχει και το στάνταρ τιμολόγιο:
Το κόστος για να θέσει κάποιος υποψηφιότητα για δήμαρχος ανέρχεται σε 100 ευρώ και για δημοτικός σύμβουλος 50 ευρώ, ενώ για την Περιφέρεια το κόστος του επικεφαλής του κάθε συνδυασμού είναι 150 ευρώ και του περιφερειακού συμβούλου 100 ευρώ.