Το Boredpanda μάζεψε τα πιο αστεία ονόματα προϊόντων «μαϊμούδων» απ' όλο τον κόσμο και ζήτησε από τους αναγνώστες να ανεβάσουν τα δικά τους αγαπημένα και να ψηφίσουν τα καλύτερα. Κάποια από αυτά προσπαθούν να μοιάσουν όσο πιο πολύ στην original μάρκα, αλλάζοντας απλά ένα γράμμα στο logo. Άλλα είναι πιο χιουμοριστικά. Όμως όλα είναι αστεία...
Ξεκινάμε με μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες παγκοσμίως, την Nike. Έχουμε και λέμε:
Mike, Hike. Kine, Nake, καλά πάμε βλέπω...
Και η Adidas δεν πάει πίσω όμως...
Abibas, Sdidsa (!) και abcids (!)...
Στα υπόλοιπα brands ρούχων συναντάμε:
Numa αλλά και Pimp αντί για Puma...
Corcs αντί Crocs...
Prapa αντί Prada...
Esrrit αντί Esprit...
Και μια παγκόσμια πρωτοτυπία: παπούτσια iPhone!..
Και μιας και είπαμε iPhone, ας περάσουμε στην κατηγορία ηλεκτρονικών συσκευών...
Game Child αντί του σεξιστικού Game Boy!
PopStation διότι τι Pop, τι Play;..
SQMY αντί για SONY...
Και Nintendo και PolyStation!
Αλλάζεις το I σε L, κι έχουμε NOKLA...
Deats αντί Beats και Nani αντί Dre...
Michaelsoft αντί Microsoft και Bindows αντί Windows...
Όλα καλά στο μπουκάλι με το αντηλιακό, αλλά αυτό το e στο κέντρο σαν κάτι να μου θυμίζει...
Σε αυτή τη σπουδία φωτογραφία βλέπουμε πλάι-πλάι πως το PlayStore, η Google και το WhatsApp έχουν και καταστήματα ρούχων στην Ασία...
Ακόμα και ορισμένοι υπερήρωες έχουν υποστεί αλλαγές...
Έχει S στο στήθος, πετάει και σώζει τον κόσμο: Ο SpecialMan φυσικά!
Tronfamers. Πάλι καλά που δεν το είπαν και κάτι με Farmers μέσα...
Mighty Mutant Power Turtles. 2 λέξεις από το Teenage Mutant Ninja Turtles, 2 από το Mighty Morphin Power Rangers και φύγαμε!...
Και τέλος πάμε στα φαγώσιμα...
Μεγάλη πέραση φαίνεται πως έχουν (ειδικά στην Ασία) τα KFC...
Αλλά και η Pizza Hut...
Μια παραλλαγή των McDonalds είναι τα...
Ενώ των Burger King τα...
Υπάρχει και αυτό που συνδυάζει πιστωτικές κάρτες με φαγητό...
Επίσης τρομερά είναι και όσα θέλουν να μοιάσουν στα Starbucks...
Σε ποτά συναντάμε:
Heimekem αντί Heineken...
Εξαιρετικό Johnnie Worker Red Labial αντί Johnnie Walker Red Label!...
Joens Danhse από το Tenderness αντί για Jack Daniels από το Tennessee...
Kicker αντί Kitkat...
Borio αντί Oreo...
Maolboea αντί Marlboro...
Και τέλος μια εκπληκτική φωτογραφία με κουτάκια αναψυκτικών που θα ήθελαν να γίνουν Dr. Pepper όταν μεγαλώσουν...
«Η μίμηση είναι η ειλικρινέστερη μορφή κολακείας» λένε. Ορισμένοι δικηγόροι μάλλον θα διαφωνούσαν, ειδικά όταν πρόκειται για παγκοσμίως διάσημα brands που αντιγράφονται σωρηδόν, με μεγαλύτερη ή μικρότερη επιτυχία.
Δημοσιεύθηκε στην κατηγορία
ΠΑΡΑΞΕΝΑ