Αμέσως μετά την ανάθεση των έκτακτων δρομολόγιων για τρεις μήνες στην Hellenic Seaways, το Υπουργείο προχώρησε σε νέα προκήρυξη στις 24 Σεπτεμβρίου για την κάλυψη της συγκεκριμένης γραμμής με τακτικά δρομολόγια με τη διαδικασία του κατεπείγοντας αφού ίσχυσε προθεσμία 48ωρών για την υποβολή αιτημάτων από πλοιοκτήτριες εταιρείες. Σε αυτή την προκήρυξη μόνο η ΝΕΛ εκδήλωσε ενδιαφέρον η οποία κατέθεσε την πρόταση για ελεύθερη επιδότηση, με το «Μυτιλήνη».
Θέλοντας μάλιστα προφανώς να δημιουργήσουν «κλίμα» ενόψει της συνεδρίασης του ΣΑΣ στελέχη της ΝΕΛ μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ προέβλεψαν ότι η έγκριση του αιτήματος από το ΣΑΣ είναι μόνον τυπική, καθώς πλέον το κράτος δεν θα χρηματοδοτεί το κόστος της συγκεκριμένης γραμμής, που καλύπτεται από τις 26 Σεπτεμβρίου από τη HSW και το «Νήσος Μύκονος».
Το συγκεκριμένο πλοίο α’ κατηγορίας πραγματοποιεί το δρομολόγιο , δύο φορές την εβδομάδα κάθε Τρίτη και Παρασκευή, έναντι μισθώματος 93.825 ευρώ.
Παράλληλα, επισημαίνεται, ότι για την κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών των Ψαρών η HSW δεσμεύτηκε για την εκτέλεση μιας προσέγγισης την εβδομάδα, χωρίς επιδότηση, στο πλαίσιο του δρομολογίου Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη με το «Αριάδνη» μέχρι τις 16 Οκτωβρίου.
Η ΝΕΛ, είχε κηρυχθεί την Τρίτη 09/09/2014 με απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας έκπτωτη από δύο άγονες γραμμές του βορειοανατολικού Αιγαίου με κατάπτωση των εγγυητικών της επιστολών και αποκλεισμό της από δημόσιους διαγωνισμούς για ένα χρόνο, με το αιτιολογικό της πλημμελούς και αδικαιολόγητης άρνησης εκτέλεσης των δρομολογίων. Η εταιρεία με διοικητική της προσφυγή τότε, είχε αμφισβητήσει την απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας, υποστηρίζοντας ότι δεν είναι νόμιμη. Εξάλλου μόλις πριν από λίγες ημέρες οι επιβάτες του «Μυτιλήνη» στο δρομολόγιο για» Εύδηλο, Αγ.Κήρυκο, Φούρνους, Καρλόβασι, Βαθύ» πήραν άλλη μια «γεύση» της συνέπειας της ΝΕΛ αφού το πλοίο δεν εμφανίστηκε ποτέ, αλλά ούτε και το “European Express”που τοποθέτησε στη θέση του.