«Ο δρόμος έκλεισε πρώτα απ’ όλα για την ασφάλεια των οδηγών καθώς ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνες οι καθιζήσεις που εμφανίστηκαν σε διάφορα σημεία του. Από εκεί και πέρα σκάφτηκε σε διάφορα σημεία, προκειμένου οι ειδικοί να βγάλουν συμπεράσματα για τα αίτια που προκάλεσαν τις βλάβες στο οδόστρωμα» ανάφερε ο κ. Ηρακλής Βερβέρης εξηγώντας ότι ακόμη δεν έχουν καν ξεκινήσει οι εργασίες για την αποκατάσταση και γι’ αυτό δεν μπορούμε να μιλάμε για «χρόνο ολοκλήρωσης».
Ο γεωλόγος της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου Δημήτρης Ακριώτης διαπιστώνει από την εξέταση του οδοστρώματος ότι «οι έντονες βροχοπτώσεις δημιούργησαν υπόγεια νερά και ενεργοποίησαν μια παλιά πηγή με αποτέλεσμα να παρουσιαστεί το πρόβλημα αυτό. Θα χρειαστεί να γίνουν αποστραγγιστικά έργα και να στρωθεί νέο ασφαλτικό για να φτιαχτεί το πρόβλημα στο δρόμο».
Όπως φαίνεται οι εργασίες μέχρι την αποκατάσταση του δρόμου και την παραχώρησή του στην κυκλοφορία, έχουν ακόμη …δρόμο μπροστά τους, αφού απαιτείται μια σειρά χρονοβόρων διαδικασιών.
Συγκεκριμένα η μελέτη δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί καθώς μένουν να διατυπωθούν οι παρατηρήσεις και οι προτάσεις των ειδικών. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 250.000 ευρώ και θα πρέπει μόλις ολοκληρωθεί η μελέτη να γίνει δημοπράτησή του με τακτικό διαγωνισμό. Εκτιμάται ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 22 ημέρες μόνο μέχρι τη δημοπράτηση ενώ αν υπάρξουν και ενστάσεις η διαδικασία θα καθυστερήσει ακόμη περισσότερο.
Αμέσως μετά θα χρειαστεί επίσης ένα διάστημα ίσως και πάνω από μήνα για την εκτέλεση του έργου. «Δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσο χρόνο θα χρειαστεί τώρα, γιατί δεν γνωρίζουμε τι θα παρουσιαστεί στη διάρκεια των εργασιών. Καταβάλλουμε πάντως κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε τόσο οι διαδικασίες μέχρι τη δημοπράτηση όσο και η εκτέλεση του έργου να γίνει το συντομότερο δυνατό» λέει ο κ. Βερβέρης.
Ο ίδιος τόνισε ότι υπάρχει ενδεχόμενο να απαιτηθεί μικρότερο κονδύλι για την εκτέλεση του έργου και αυτό όμως θα διαπιστωθεί στην πορεία. Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από τη χρηματοδότηση για αντιπλημμυρικά έργα συνολικού ύψους 500.000 ευρώ. «Θα απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος της πίστωσης για αντιπλημμυρικά το έργο αυτό όπως φαίνεται» τονίζει ο κ. Βερβέρης.
Από τις 20 Μαϊου ο δρόμος της Παγανής έχει κλείσει για την κυκλοφορία και η κίνηση των οχημάτων γίνεται μέσω της παλιάς επαρχιακής οδού και της γέφυρας Παγανής.
Όπως φαίνεται οι εργασίες μέχρι την αποκατάσταση του δρόμου και την παραχώρησή του στην κυκλοφορία, έχουν ακόμη …δρόμο μπροστά τους, αφού απαιτείται μια σειρά χρονοβόρων διαδικασιών.
Συγκεκριμένα η μελέτη δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί καθώς μένουν να διατυπωθούν οι παρατηρήσεις και οι προτάσεις των ειδικών. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 250.000 ευρώ και θα πρέπει μόλις ολοκληρωθεί η μελέτη να γίνει δημοπράτησή του με τακτικό διαγωνισμό. Εκτιμάται ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 22 ημέρες μόνο μέχρι τη δημοπράτηση ενώ αν υπάρξουν και ενστάσεις η διαδικασία θα καθυστερήσει ακόμη περισσότερο.
Αμέσως μετά θα χρειαστεί επίσης ένα διάστημα ίσως και πάνω από μήνα για την εκτέλεση του έργου. «Δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσο χρόνο θα χρειαστεί τώρα, γιατί δεν γνωρίζουμε τι θα παρουσιαστεί στη διάρκεια των εργασιών. Καταβάλλουμε πάντως κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε τόσο οι διαδικασίες μέχρι τη δημοπράτηση όσο και η εκτέλεση του έργου να γίνει το συντομότερο δυνατό» λέει ο κ. Βερβέρης.
Ο ίδιος τόνισε ότι υπάρχει ενδεχόμενο να απαιτηθεί μικρότερο κονδύλι για την εκτέλεση του έργου και αυτό όμως θα διαπιστωθεί στην πορεία. Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από τη χρηματοδότηση για αντιπλημμυρικά έργα συνολικού ύψους 500.000 ευρώ. «Θα απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος της πίστωσης για αντιπλημμυρικά το έργο αυτό όπως φαίνεται» τονίζει ο κ. Βερβέρης.
Από τις 20 Μαϊου ο δρόμος της Παγανής έχει κλείσει για την κυκλοφορία και η κίνηση των οχημάτων γίνεται μέσω της παλιάς επαρχιακής οδού και της γέφυρας Παγανής.