Όμιλοι καταστημάτων ανταποκρίθηκαν στην πρωτοβουλία για μποϊκοτάζ στον συγκεκριμένο επιχειρηματία μετά από έκκληση που έγινε στο διαδίκτυο μέσω μίας κίνησης που ονομάστηκε "Μποϊκοτάρετε τις Ματωμένες Φράουλες".
Η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος δήλωσε ότι δεν συνεργάζεται με τον συγκεκριμένο παραγωγό, ενώ και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ "ΜΕΤΡΟ" δήλωσε πως είναι αρχή να επιλέγει τους προμηθευτές του με βάση το ήθος τους.
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ "ΚΡΟΝΟΣ" δήλωσε πως ναι μεν στηρίζει την ελληνική παραγωγή, αφού διαθέτει ντόπια προϊόντα, όμως έχει προσωπική επαφή με τους προμηθευτές και εξετάζει και το ήθος τους.
Η συγκεκριμένη εταιρεία μπήκε το 2012 στην εμπορία φράουλας, απέκτησε συσκευαστήριο στο Λάππα Αχαΐας και διακινεί 3.000 τόνους φράουλας που προέρχονται από 1.000 στρέμματα καλλιέργειας.
Το 35% αυτής της ποσότητας διακινούσε στην εγχώρια αγορά και το 65% στη Ρωσία, Πολωνία, Ιταλία, Βουλγαρία, αλλά και το Ηνωμένο βασίλειο.
Θα πρέπει να αναφέρουμε πως ο συνολικός τζίρος των παραγωγών φράουλας στην Ηλεία φθάνει τα 95 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.