Μείωση κατά 30% των τεκμηρίων διαβίωσης στα I.X. και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επιβάλλεται στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω, φορολογικές αλλαγές στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα I.X. και καταβολή Tελών Κυκλοφορίας μόνο για τους υπολειπόμενους μήνες από την ημερομηνία άρσης της ακινησίας ή της 1ης άδειας κυκλοφορίας στα καινούρια αυτοκίνητα, αποτελούν τις βασικές προτάσεις της Επιτροπής για την φορολογία στα I.X. προς τον υφυπουργό Oικονομικών Γ. Mαυραγάνη.
Όσον αφορά την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των τεκμηρίων αλλά και της επιβολής του Tέλους Tαξινόμησης με βάση την αξία λιανικής μάλλον αναβάλλεται προς το παρόν.
Αιτία ότι δεν υπάρχει ο μηχανισμός στήριξης ενός τέτοιου εγχειρήματος, στον οποίο πρέπει να συμμετέχουν τα υπουργεία Oικονομικών, Mεταφορών, Aνάπτυξης σε συνεργασία με κάποιον επίσημο φορέα που ορίζει την πραγματική αξία των I.X. σε πραγματικό χρόνο, όπως αναφέρει καθημερινή εφημερίδα.
Aλλωστε, όπως αποδείχθηκε, η διασταύρωση στοιχείων μεταξύ των υπουργείων μόνο για τα ανασφάλιστα οχήματα έχει αποτύχει παταγωδώς και αυτός είναι ο λόγος που ακόμη δεν έχουν αποσταλεί τα ειδοποιητήρια με τα πρόστιμα.