Το πλοίο, τελεί υπό επίσχεση εργασίας των εργαζομένων του, από τις 24 Ιανουαρίου του 2013, πράγμα που ποτέ δεν ανέφερε στις ανακοινώσεις της η εταιρεία, όπως κατήγγειλαν πριν από λίγο καιρό τα ναυτεργατικά σωματεία. Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος για τον οποίο το πλοίο δεν επέστρεψε ποτέ στη γραμμή και όχι η μη έγκαιρη ολοκλήρωση της ετήσιας συντήρησης και επιθεώρησης του, όπως είχε επικαλεστεί η ΝΕΛ.
Έτσι και μέχρι τις 7 Σεπτεμβρίου (τουλάχιστον), το Ionian Sky, θα εξακολουθήσει να εκτελεί τα δρομολόγια του Β. Αιγαίου.
Εξάλλου, βρισκόμαστε και εν αναμονή της δικαστικής απόφασης, σχετικά με την έφεση που έχει καταθέσει η ΝΕΛ, αφού πρωτοδίκως το σχέδιο εξυγίανσης που είχε παρουσιάσει η εταιρεία για να ενταχθεί στο άρθρο 106 του πτωχευτικού κώδικα, δεν έγινε αποδεκτό.
Η δικαστική απόφαση, θα κρίνει αν θα δοθεί κι άλλος χρόνος στην εταιρεία ή αν μετά απ αυτήν, θα επισπευστούν εξελίξεις που σύμφωνα νε ναυτιλιακούς κύκλους, δεν θα μπορέσει να αποφύγει η ΝΕΛ.