H Περιφέρεια στην Υπεραγορα Ελληνικών Τροφίμων

  • Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013 13:32

Ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στην “1η Οικονομική Διατροφή: Υπεραγορά Ελληνικών Τροφίμων 2013”, που διοργανώθηκε από την εταιρεία “General Expo” τις περασμένες ημέρες στο Εκθεσιακό Κέντρο του Ελληνικού (πρώην Ανατολικό Αεροδρόμιο Αθήνας).

Επρόκειτο για μία διοργάνωση, διαφορετική από τις κλασικές εμπορικές & επαγγελματικές εκθέσεις και η οποία έχοντας τα χαρακτηριστικά ενός bazaar, είχε στόχο να φέρει σε άμεση επαφή τους καταναλωτές της Αττικής, με επιχειρήσεις τροφίμων & ποτών, καθώς και με παραγωγούς αγροτικών προϊόντων της ελληνικής επαρχίας, με σκοπό την απευθείας μαζική – λιανική πώληση και διάθεση των προϊόντων τους σε πολύ χαμηλές τιμές. 

 

Η πρώτη αυτή συμμετοχή της Περιφέρειας., σε αντίστοιχου τύπου “bazaar”, πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη και την οργανωτική συνδρομή του Επιμελητηρίου Λέσβου, καθώς και με την ευγενική χορηγία της ακτοπλοϊκής εταιρείας “HELLENICSEAWAYS”, η οποία ανέλαβε τη δωρεάν μεταφορά μέρους των προϊόντων και των εκθετών. Την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου εκπροσώπησε ο Αντιπεριφερειάρχης Λέσβου κ. Ηρακλής Βερβέρης, ενώ το συντονισμό των συμμετεχόντων και την οργάνωση της αποστολής είχε ο υπεύθυνος marketing της Περιφέρειας κ. Πάνος Πίτσιος.       

 

Η εν λόγω διοργάνωση, απευθυνόταν κατά βάση σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, σε παραγωγούς αγροτικών προϊόντων, σε καταστήματα λιανικού εμπορίου τροφίμων, κ.α., οι οποίοι στους σημερινούς δύσκολους καιρούς με τις αδιέξοδες αγορές, προσανατολίζονται στην εξεύρεση τρόπων πώλησης των προϊόντων τους απευθείας στον καταναλωτή, έτσι ώστε να διασφαλίσουν τις καλύτερες δυνατές τιμές, εισπράττοντας παράλληλα μετρητά. Από την άλλη μεριά, το εγχείρημα αυτό αποσκοπούσε στο να ικανοποιήσει τη ζήτηση από την πλευρά του Αθηναίου καταναλωτή, ο οποίος ανιχνεύει λεπτομερώς τις αγορές και αναζητά οικονομικές “προσφορές”. 

 

Μόλις γνωστοποιήθηκε η διοργάνωση του παραπάνω bazaar και ξεκίνησε η διενέργεια της καθιερωμένης σχετικής έρευνας αγοράς από το Γραφείο Ανάπτυξης Εξωστρεφούς Επιχειρηματικότητας της Π.Β.Α., εκδηλώθηκε ζωηρό ενδιαφέρον από μεγάλη μερίδα  επιχειρηματιών, παραγωγών και αγροτών του Βορείου Αιγαίου, καθώς και καταστηματαρχών της Αθήνας που έλκουν την καταγωγή τους από τα νησιά και πωλούν τοπικά προϊόντα, οι οποίοι επιθυμούσαν να συμμετάσχουν, προκειμένου να τονωθούν οικονομικά με μαζικές πωλήσεις ενόψει των χριστουγεννιάτικων εορτών.   

 

Με δεδομένη την αναγκαιότητα παροχής κινήτρων και στις λιγότερο αναπτυγμένες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προκειμένου με σταδιακά βήματα να τονώσουν την εξωστρέφειά τους, καθώς και το εξαιρετικά χαμηλό κόστος συμμετοχής στο bazaar, αποφασίστηκε η συμμετοχή της Π.Β.Α. ως συντονιστικού φορέα των επιχειρήσεων του Βορείου Αιγαίου που θα δηλώσουν συμμετοχή, με βασικό στόχο να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία και να πουλήσουν την παραγωγή τους τοις μετρητοίς, διαφημίζοντας παράλληλα τα προϊόντα τους.     

 

Ο τρόπος με τον οποίο οργανώθηκε η συμμετοχή της Π.Β.Α. ήταν η εν σειρά, κατά νησί και κατά επιχείρηση τοποθέτηση των προϊόντων του Βορείου Αιγαίου, σε έναν ενιαίο χώρο 120 τ.μ. και  κατά τρόπο που να διευκολύνεται ο υποψήφιος – δυνητικός αγοραστής. Εκτός της ατομικής παρουσίας της κάθε επιχείρησης, ώστε να διασφαλίζεται ο πρωταρχικός προαναφερόμενος στόχος πωλήσεων, καταβλήθηκε ιδιαίτερη προσπάθεια, ώστε να διασφαλιστεί η προώθηση του Βορείου Αιγαίου συνολικά ως παραγωγική περιοχή αγροτικών προϊόντων υψηλής ποιότητας.  

 

Οι επιχειρήσεις από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου καθώς και τα καταστήματα της Αθήνας (με αποκλειστική πώληση τοπικών παραδοσιακών προϊόντων), που έδωσαν το παρόν στο γιγαντιαίων διαστάσεων stand της Π.Β.Α. (με τη φυσική παρουσία εκπροσώπου ή εκπροσώπων τους απολύτως υποχρεωτική, λόγω της περίστασης των άμεσων πωλήσεων), ήταν:

 

  1.  “ΓΕΥΣΕΙΣ ΛΗΜΝΟΥ” ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΚΑΡΑΛΗ: ΦΛΟΜΑΡΙΑ & ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΛΗΜΝΟΥ
  2. 2.      ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ “ΖΕΦΥΡΟΣ” ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΤΡΟΝΙΑΣ: ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΖΥΜΗΣ ΛΗΜΝΟΥ 
  3. 3.      ΚΟΥΚΟΥΛΙΘΡΑΣ Ν. & ΥΙΟΙ Ο.Ε.: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΡΑΣΙ ΛΗΜΝΟΥ
  4. 4.      ΚΟΥΤΑΛΙΑΝΟΣ: ΑΛΙΠΑΣΤΑ ΛΗΜΝΟΥ
  5. 5.      “ΚΟΥΤΟΥΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ & YIOI” ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ & ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΛΙΕΥΜΑΤΩΝ ΛΗΜΝΟΥ
  6. 6.      ΜΑΓΙΑΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ: ΟΥΖΟ “ΚΟΝΤΙΑΣ” ΛΗΜΝΟΥ
  7. 7.      ΜΑΡΚΑΚΗΣ Γ. & Σ.: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΗΜΝΟΥ
  8. 8.      ΑΧΙΛΛΑΔΕΛΗΣ Β. ΥΙΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε.: ΧΑΛΒΑΔΕΣ & ΓΛΥΚΑ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΛΗΜΝΟΥ
  9. 9.      ΠΟΡΙΑΖΗ ΑΦΟΙ: ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ & ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ

10. ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΛΗΜΝΟΥ: ΜΕΛΙ ΛΗΜΝΟΥ

11. “ΛΗΜΝΙΑ ΓΗ” ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΨΑΡΡΗΣ: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΗΜΝΟΥ

12. ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΣΤΥΨΗΣ: ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

13. TERRALESVIKA” ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΟΡΔΑΝΟΥ: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΛΕΣΒΟΥ

14. ΓΛΙΓΛΗΣ Κ. ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ” ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΕΛΙΑΣ: ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ “GERAS” ΛΕΣΒΟΥ     

15. “ΜΕΛΟΣΤΑΓΜΑ” ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΜΠΕΡΟΣ – ΠΡΟΤΥΠΟ  ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ: ΑΝΘΟΜΕΛΟ & ΘΥΜΑΡΙΣΙΟ ΜΕΛΙ ΛΕΣΒΟΥ

16. “ΔΥΟ ΕΠΟΧΕΣ” ΜΑΡΙΑ ΚΩΣΤΗ: ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ

17. “ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ

18. ΛΕΒΑ Α.Ε.: ΟΥΖΟ “ΣΜΥΡΝΙΩ”, ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΒΡΩΣΙΜΕΣ ΕΛΙΕΣ & ΑΛΙΠΑΣΤΑ ΛΕΣΒΟΥ

19. ΒΑΣΙΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕΣΟΤΟΠΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

20. ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι. Ε.Π.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΛΕΣΒΟΥ (μόνο έκθεση)

21. ΛΙΝΟΥ Ε. & ΣΙΑ Ο.Ε.: ΟΥΖΟ “ΚΕΦΙ” ΛΕΣΒΟΥ

22. ΜΑΤΘΑΙΟΥ Ι. ΥΙΟΙ” ΟΥΖΟ “MATIS”: ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΛΕΣΒΟΥ 

23. ΒΕΜΒΕΤΣΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΘΗΝΑΣ, ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ

24. “ΚΑΚΙΤΣΗΣ” ΟΥΖΟ ΑΝΤΡΙΚΙΟ: ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ  

25. “ΤΑ ΧΕΡΙΣΙΑ ΤΗΣ ΣΜΑΡΑΓΔΑΣ”: ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΧΙΟΥ 

26. ΜΠΟΥΜΠΑΡΗΣ Ν. Α. & ΣΙΑ Ο.Ε. “BUNDABERGBREWEDDRINKS”: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΙΟΥ

27. “ΑΝΕΜΟΣ” ΜΠΕΝΕΤΟΣ Γ. – ΓΑΛΑΤΟΥΛΑΣ Γ. Ο.Ε.: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ

28. ΚΑΤΣΙΚΗΣ Σ. ΗΛΙΑΣ: ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΘΗΝΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΧΙΟΥ

29. “ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Α.Β.Ε.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΣΑΜΟΥ

30. ΠΑΡΙΑΝΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΡΟΥΑΣΑΝ ΣΑΜΟΥ (ανεξάρτητη συμμετοχή)  

 

Ο Αντιπεριφερειάρχης  Ηρακλής Βερβέρης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πρώτη προσπάθεια οικονομικής διατροφής που έγινε με προϊόντα όλης της χώρας, παρά τις όποιες αδυναμίες παρουσιάστηκαν από τους διοργανωτές και δήλωσε ότι ανάλογες δράσεις με πιο μαζική συμμετοχή κοινού πρέπει να διοργανωθούν και στο άμεσο μέλλον, τόσο για την τόνωση των αγροτικών επιχειρήσεων της επαρχίας και των καταστημάτων των συμπατριωτών μας της Αθήνας, όσο και για την ελάφρυνση της καταναλωτικής δαπάνης των πολιτών που πλήττονται από την κρίση. «Η Περιφέρεια -τόνισε χαρακτηριστικά- όπου της ζητηθεί και στο μέτρο των δυνατοτήτων της, θα είναι παρούσα προκειμένου να ενισχύσει τις επιχειρήσεις της περιοχής». 

 

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

TRAVEL

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

ΟΜΟΡΦΙΑ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

AGORA

ΚΟΥΖΙΝΑ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ